پرت و پلا

پرت و پلا

از هر "دری" و "وری" می نویسم
پرت و پلا

پرت و پلا

از هر "دری" و "وری" می نویسم

پرسه زنی در اطراف متمم

بعد از مدتها یک دل سیر در متمم همیشه سبزگشت زدم. شاید نزدیک به 5 ساعت. اول خواستم لیست کتابهامو تکمیل کنم. یه فایل ورد درست کردم که یه جدول حاوی اطلاعات کتابهاییه که اینور و اونور می بینم. داشتم مرتبش می کردم. نوبت رسیده بود به کتابهایی که توی متمم معرفی شده بود. کلی مطلب خوندم از نسیم طالب، ...بقیه شونو یادم نمیاد :) 

بعد دلم خواست پاراگراف فارسی بخونم. دوتا عنوان توجهمو جلب کرد. یکی در مورد مارک تواین بود که قبلا هم خونده بودم و یکی دیگه در مورد عباس کیارستمی و فیلم کلوزآپ. اولی به خاطر اینکه کتاب هاکلبری فین رو تازگی خوندم و یه یادداشت هم نوشتم.دومی هم به خاطر اینکه این فیلم رو هم اتفاقی دو روز پیش دیدم و دیروز راجع بهش با خواهرم حرف زدم.

البته گشت و گذار دیجیتالی من در مورد اولی خیلی بیشتر بود. دیگه خسته شده بودم و میخواستم بخوابم که دیدم یه تب دیگه بازه. تازه فهمیدم که میخواستم در مورد کلوزآپ هم بخونم. اونم خوندم و تصمیم گرفتم خواهرمو تشویق کنم این فیلمو ببینه. خودمم میشینم باهاش می بینم. شایدم بگذاریم برای تماشای خانوادگی. دیروز خیلی باشوق و ذوق از این فیلم نگفتم. اولا به این دلیل که وقتی از یک فیلم تعریف می کنی انتظار ازش خیلی زیاد میشه و تجربه بهم گفته هیچ وقت موقع توصیه یه فیلم ازش زیادی تعریف نکنم. دوم اینکه واقعیتش با دیدن این فیلم اصلا هیجانزده نشدم هرچند برام جالب بودو تا آخر دنبال کردم. اما الان که مصاحبه کیارستمی رو توی متمم خوندم برام خیلی جالب تر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد