پرت و پلا

پرت و پلا

از هر "دری" و "وری" می نویسم
پرت و پلا

پرت و پلا

از هر "دری" و "وری" می نویسم

آرزوی من

بعد از دو و نیم سال دوباره دلم میخواد بنویسم. اما نمیدونم از چی. احساس میکنم حرفهای زیادی توی سرم هست که دوست دارم بنویسم و رها بشم از تجمع اونها توی ذهنم. اما انگار نمیدونم دقیقا چی داره توی سرم میگذره. 

اوکی. فهمیدم. میتونم از آرزوم بنویسم. من دلم میخواد یه هنرمند باشم. که آثاری تولید کنم. یه هنرمند تصویرگر. بیشتر دلم میخواد بتونم از این طریق به آدمها کمک کنم. مثلا چیزهایی رو بهشون یاد بدم، یا مفاهیمی رو با زبان تصویر و داستان بهشون منتقل کنم، یا اصلا صرفا برای دقایقی سرگرمی خوشحالشون کنم.  همینطور حرفها و باورها و تجربه ها و نگاه خودمو به زندگی رو با دیگران به اشتراک بگذارم و باهاشون تعامل کنم. دوست دارم از طریق پرداختن به هنر، خودمو رشد بدم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد