پرت و پلا

پرت و پلا

از هر "دری" و "وری" می نویسم
پرت و پلا

پرت و پلا

از هر "دری" و "وری" می نویسم

شروع پرت و پلا نویسی

طی چندسال گذشته شاید حدود 10 وبلاگ ساخته ام اما پس از نوشتن چندپست دیگرادامه نداده ام. چون همیشه فکر می کردم پرت و پلا می نویسم و کسی هم حوصله خواندن پرت و پلاهای من را ندارد. تا اینکه الان به این نتیجه رسیدم خب 90 درصد اینترنت مملو از پرت و پلاهای گوناگون است چه اشکالی دارد که من هم یکی از آن پرت و پلا نویس ها باشم؟ واز آنجا که هرپرت و پلایی بالاخره مخاطب خودش را پیدا می کند با خودم گفتم خدارا چه دیدی؟ شاید پرت و پلاهای تو هم مخاطب دار شد. اصلا اولین مخاطبش خودم هستم و برای خودم می نویسم. می خواهم از هردری بنویسم تا ببینم خودم اصلا مخاطب چه پرت و پلایی هستم؟ 

دوست دارم هرروز حتما بنویسم. حداقل برای یک مدت خاص. امیدوارم بتوانم به این هرروزنویسی پای بند باشم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد